Puuc estar embarassadaa?
Hola! Mira, ahir u vaig fer am el meu novio i ell es va fer una paaja i li va caure semen a la ma... i despres em va fikar els dits am la mateixa ma i nose si puk kedarme embarassadaa per aixoo ajuuudaaa
Anissa Ouali

Hola Weed99!
És va netejar la mà abans d'introduir els dits? En un principi, si s'ha eixugat i s'ha netejat la mà, no ha d'haver perill. Les probabilitats d'embaràs serien molt baixes, perquè segurament no quedava res de semen als seus dits.
Si no va ser així els risc d'embaràs no és tan baix. És important que quan ell ejaculi, no ho faci a prop dels teus genitals ni dins de la vagina si no esteu utilitzant el preservatiu! Segurament llegir això t'espanti, t'angoixi i, això també farà que la regla trigui més a venir, per tant no et posis molt nerviosa.
Espero no haver-te espantat, però si haver resolt el teu dubte.
Una abraçada!!
Anissa Ouali@AniOuali