Quuuestiooon
Hola bona nit,
magradaria fer una consulta que fa temps que em bvalla per el cap, va relacionat am la meva parella. resulta que quan anem a tenir relacions sexual alhora dels preliminars ell no em vol tocar mai o casi mai i ja ni parlem de fer sexe oral, i ami magradaria que em fes una de les dues coses i ja li e dit molts cops que igual que ell jo tambe necessito que m'ho faci, pero sempre em diu que li fa fastig o simplement ni em contesta, ja nose que fer, m'agradaria que em donguesiu alguna idea per avera si puc aconseguir encara que sigui que em mastubi per poder lubricar be, perque sino alhora de les relacions em fa mal
moltissimes gracies.
Anissa Ouali

Hola Meme!
moltes gràcies per la teva consulta. L'ideal és que no només li demanis, sino que us assenteu i en parleu, és a dir, que li expliquis que a tu també t'agradaria i t'excitaria més si ell t'acaricies. Si ell et diu que li fa fàstic, li pots comentar que la vagina és la part més "neta" del cos, ja que té el seu propi grau d'acidesa i de ph, i es manté en equilibri. També que li comentis, el que dius aquí, que si no hi ha una bona lubricació les relacions poden fer mal.
Si tot i així, no li agrada, parleu del que no li agrada, quan diu fàstic que vol dir?.
Tot i així, et vull fer una pregunta, tu t'ho fas a tu mateixa? podria ser un joc més en parella, que tu mateixa li ensenyessis com t'ho fas tu.
una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali