Masturbació femenina!
Hola,
Volia saber coses sobre la masturbació femenina, concretament la penetraciò (dits). Si la primera vegada fa mal y aquestes coses... Es que fa uns anys que coneixo a un noi i m'ho ha proposat, però tinc por que sigui dolorós.
Gràcies adolescents!
Anissa Ouali

Hola Etiam,
Per a masturbar-te pots acaronar la zona del clítoris fent rodones, o de dalt a baix, provant diferents pressions, ritmes, etc...i poc a poc aniràs coneixent més aquesta zona del teu cos. No cal que t'introdueixis res dins la vagina, ja que aquesta no té tanta sensibilitat i no dóna el plaer que ofereix el clítoris (la masturbació femenina no son dits).
Per tant, no hi haurà dolor, si alguna cosa no t'agrada només s'ha de dir, i seguir investigant i coneixent el cos, tant en parella com tu mateixa si vols (fins i tot, pots mirar els teus genitals, tocar, i així en parella serà més fàcil).
Espero haver-te ajudat! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali