Ajuda'm si us plau
Hola em dic Rebeca, i tinc moltes ganes de liar-me amb el meu novio i ell amb mi, però no estic del tot preparada, i esta esperant per avera quan estic preparada, però quan em vull liar, en aquell moment no estic del tot convençuda. Que puc fer?
Anissa Ouali

Hola Rebeca!!!
El més important per saber si s'està preparat/da o no, és quan t'ho decideixis. Si per “liar-te”, et refereixes a tenir relacions amb penetració, és molt important que abans d'això és "a què jugueu?". No sé si ja heu anat explorant d'altres àrees com tocar-vos, començar a coneixeu abans de decidir fer aquest pas. Saber què us agrada, què no us agrada.
Tot i així i abans de fer res, no sé si teniu confiança per parlar tranquil•lament de les vostres relacions o no. Això és molt important com a base per poder estar convençut/da de que prendràs l'opció correcte.
un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali