primera vegada
hola,
l' altre dia o vaig intentar fer per primera vegada amb el meu novio pero no m' entrava, que puc fer. tinc ganes de saber el perque no m' entra. Que puc fer??
Anissa Ouali

Hola Anonima 510!!!
la zona vagina és una zona amb musculatura, i quan estem nerviosos o angoixats, per una situació nova com la que estàs vivint, pot tensar-se i en aquest cas, doncs no deixar que hi hagi penetració.
El més important per ajudar-te a sentir-te a gust, gaudir,.. és primer de tot excitar el cap. Abans de anar directament a buscar la penetració, jo us preguntaria "a què jugueu?". No sé si ja heu anat explorant d'altres àrees com tocar-vos, començar a coneixeu abans de decidir fer aquest pas. Saber què us agrada, què no us agrada.
Tot això pot ajudar a excitar el teu cap i cos i fer que la musculatura de la zona vaginal no estigui en tensió.
Espero haver-te pogut ajudar!! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali