ELS GRANS
M'agrdadria saber si hi ha algun remei per que no et surtin tants grans.
Suposo que es la edad, o això ma dit el dermatoleg però m'agradaria saber is hi ha algun remei, un medicament, crema... el que sigui per fer-los desapareixer
Contesteu el mes aviat possible
Mersi.
Sara Bujalance

Hola Anna! El teu metge té raó, els granets surten per un tema, principalment, hormonal, per això a l'adolescència en surten més, perquè les hormones estan "revolucionades". A mida que et vagis fent gran, aniran marxant. El millor que pots fer per treure'ls i prevenir-los és netejar-te la cara amb un sabó antiacne i posar-te després una crema antiacne també. Fes-ho pel matí i a la nit. A la farmàcia te les vendran, n'hi han diverses. També és important portar una alimentació equilibrada i beure aigua. I si et sortissin molts, el dermatòleg et podria donar un tractament farmacològic. Molts petons!!