Homosexualitat
Hola, sóc una noia de 15 anys i crec que m'agraden les noies, me'n estic enamorant d'una i em sento atreta per noies, això vol dir que sóc lesbi oi? Que puc fer per saber si ho sóc? Moltes gràcies és un tema que realment em té molt atabalada i confosa. :)
Anissa Ouali

Hola!! En primer lloc deixa'm comentar-te una cosa: quan anem coneixen gent que ens agrada o atrau, trobarem persones que ens poden excitar o generen certes sensacions, ja sigui un noi o una noia, això significa que l’excitació la podem sentir amb persones del mateix sexe i/o del sexe contrari. I d’altre banda, hi ha persones amb les que ens plantegem una relació de parella.
Aquesta noia et pot estar fent sentir i generant aquestes sensacions i/o excitació, i pot ser que sigui també amb la persona amb la que t’imagines una relació de parella, però tot això es normal en el moment que estàs vivint, on estem en època de canvis i tant físics com al cap, i experimentant noves sensacions.
La societat o la gent ens obliga de definir-nos i a vegades ens sentim pressionats a ficar-nos una etiqueta i dir que som, homos o heteros. Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge de l'etiqueta que t'obliguin i t'obliguis a posar-te.
El temps t’anirà dient si tens una orientació o un altra.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali @AniOuali