no se que fer
hola, fa un temps vaig perdre la virginitat amb el meu ncvio(ell te 17 i jo 15), mai havia fet una "palla o mamada" a cap i segueixo sense fer-ho per por a no fer-ho bé o tampoc se quan ho he de fer.
el cas es que ho hem fet uns tres cops i crec que encara que no ho digui, ell no es queda satisfet, ho fem durant una hora i mitja i no es "corre" i diria que lo normal es que un noi duri uns deu minuts. estic preocupada, que li puc fer? a mes ell sempre em posa els dits abans de fer-ho i no se que fer-li, ni si fer-li abans o després.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Llegint la teva consulta em sorgeixen altres preguntes: quan es masturba ell sol pot ejacular? o no ha ejaculat mai? està operat de fimosis o no?
Si, si que ha ejaculat però en parella li costa, una cosa que podríeu fer és que ell t'ensenyi com ho fa i així aprendre com li agrada a ell en concret.
Si mai ha ejaculat o veieu que li segueix costant, l'ideal seria que anés a fer una visita al seu metge de capçalera per a comentar-li i que avaluï la seva situació.
Pel que fa al sexe oral o a la masturbació, si comenceu amb la masturbació que ell t'ensenyi com ho fa, que guïi la teva mà i després tu pots guiar la seva mà per ensenyar-li com t'agrada a tu que et toquin.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico