M'agrada un noii:$
Des de que el vaig coneixer a l'institut em va agradar, però quan al pati del institut sempre em ve i m'aixeca la caputxa per fer la conya m'ha començat a agradar encara molt més. Un amic seu m'ha dit que tinc bastantes possibilitats però per molt que penso en que tinc el valor per dir-li tot el que sento per ell em vinc a abaix i penso que no podré fer res amb ell. La meva millor amiga, m'ha dit que li digui i que tot anirà millor però i si espatllem la nostra amistat per això? Li ha passat a una altra amiga, li va demanar sortir amb un amic i ell l'ha deixat de parlar, no vull que això em passi amb el Pau, ni molt menys... Què faig? Li dic o no li dic?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, primer analitza i pensa què és el que realment sents, sovint podem malinterpretar l'amistat amb l'amor, i pot generar mal entesos, com li va passar a la teva amiga.
Quan parlis amb en Pau, estigues atenta a com actúa amb tu, amb el contacte físic que teniu, amb les mirades i les bromes o comentaris que et pot fer en forma de "piropo", i en funció a les seves reaccions, aleshores actúa i parla amb ell. Fes-li entendre que no saps massa bé què fer ni què sents però que creus que ell t'agrada més que un amic. O tanteja si aquesta situació li ha passat alguna vegada... segons com ho vegis et serà més senzill parlar-ne o no.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL