Prenyada
Hola, necesito ajuda tinc 13 anys i vaig fornicar amb el meu novio i fa 3 mesos que no em be la regla, tinc po. Me fet el test i dona positiu. Me intenat tirar per les escales pero res dona resultat. ESTIC PRENYADA que faig com els hi dic a muns pares. Em tiro pel balco?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Deixa de banda el balcó i afronta la situació! Com dir-lis als teus pares? La situació és delicada i no pots esperar que la seva resposta sigui una en concret ja que segurament res del que t'imaginis passarà, no poder preveure la reacció dels altres.
Un cop vegis clara la situació explica'ls-hi de la manera més calmada possible el que ha passat i exposa'ls-hi què és el que tu vols, tirar endavant? anar al metge i veure què podeu fer? El que sigui que tu decideixis. I demana ajuda.
No és una situació senzilla, ànims i desitjo de tot cor que tot et vagi bé!
Una forta abraçada,
Helena Angel @HelenaAL