no se si si o si no
Hola, soc una noia de 14 anys i tinc un xicot de 16 anys i ell te moltes ganes de follar, però ami em fa cosa, no sé si estic preparada o no. Soc massa petita? ho podria fer? es bo fer-ho amb 2 condons?
IESP

Hola Mariacontacontes!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que si tu mateixa reconeixes que no saps si estàs preparda o creus que ets massa petita, t'estàs donant la resposta. La sexualitat l'hem de viure cadascú al nostre ritme, i és important respectar-nos molt.
El fet que la teva parella tigui dos anys més, es pot notar en l'àmbit d ela sexualitat perquè per ell sí que és el moment, però això no significa que ho sigui per a tu. Parla-ho amb ell, ja que si és la teva parella, ho haurà d'entendre perfectament.
A part, et diria que aneu pas per pas, no és necessari que el primer que feu sigui tenir relacions amb penentració. Conegueu a poc a poc els vostres cosos, i parleu d'allò que us preocupa. Si fem les coses quan encara no ens toca, el més normal és que no gaudim... i les relacions sexuals són per passar-s'ho bé, oi?
Respecte al preservatiu, no s'han d'ultilitzar dos, només UN perquè ja és prou segur.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat