necessito ajuda
Fa temps que estic amb el meu nóvio, però encara sóc verge. El problema és que ja ho hem inetentat algun cop, però la seva.... no m'entra. Estic força preocupada, no per no poder fer l'amor ara mateix, però si per si no podré fer l'amor en ma vida. Petonsssss
IESP

Hola nonima!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Entenc que estiguis preocupada, però et demanaria que no t'amoinis, ja que és una cosa ben habitual. Sovint, amb els nervis de la primera vegada, la musculatura de la vagina es contrau (com que es tanca) i dóna la sensació que no podràs entrar res). Per aquest motiu és tan important estar tranquil i fer allò que un/a realment vol :)
La propera vegada que ho intenteu, aneu sense presses i gaudiu de tot el cos. Com més relaxada estiguis, millor respondrà en teu cos. També pot anar bé introduir primer un dit, i després un altre, per a que la vagina es vagi acostumant a aquella sensació.
Què vagi molt bé!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat