siusplau! pare prehistoric + novio!
Hola! Tins dues consultes:
La primera es que ja ho he fet tres cops amb el meu novio, i em segueix fent mal. Perque em pasa aixo? Es normal?
La segona es que avui eleu pare prehistoric m'ha clinxat fent preliminars amb el meu novio, pero nose ben be que ha vist. Estic molt avergonyida i no puc mirar-lo, pero el que mes por em fa es que li digui a me mare, ja que esta xapada a l'antiga com ell.. que puc fer? Aprofito i els hi dic, i em faig la boja? Ajuda!
Mersi, es una sort poder preguntar! Un peto
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et responc:
1. Les relacions sexuals no haurien de fer mal, de manera que és important saber què està passant. Molts cops, aquest mal ve perquè la noia no està relaxada del tot, i amb aquesta tensió (potser perquè no estar còmoda fent allò que fa, o perquè creu que està malament, per por, etc) la musculatura de la vagina es contrau (com si es "tanqués"), fent que no entri el penis, o que si entra pugui fer mal.
Si veus que, tot i estar tranquil.la i còmoda amb ella, seguiex fent mal, no dubtis en anar al metge, ja que poden fer una exploració física per saber què passa.
2. Si el teu pare ja t'ha vist, el millor será parlar-ho. No és un tema gens fàcil, i segurament et farà molta vergonya, però els teus pares també veuran que ets madura i responsable si vols parlar d'això amb ells. Els pares han passat per coses molt similars a nosaltres, i ens entenen més del que creiem, però a vegades no saben com ajudar als seus fills/es. Si ho parles amb ells, segurament es quedaran més tranquils i també podràs saber quina és la seva opinió (i et poden sorprendre!)
Molts ànims :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat