Esports i altres coses.
Hola! Et volia dir que em vas ajudar molt amb l'última consulta! (Alimentació sana)
En aquest cas et vull preguntar una cosa.
Em vas dir que he de fer esport. Té relació amb això.
Des dels 3 anys que porto fent natació, però a causa d'uns problemes que hi va haver al club i de que vaig començar la ESO, ect. estic deixant d'anar, fins a tal punt, actualment, que no vaig mai. El cas és que vull deixar de nadar en aquell club perquè l'odio, però no vull deixar de fer natació perquè m'encanta, però m'hauria de quedar per a poder fer-la o anar a una altra localitat, i em va molt malament.
La meva pregunta és, sense fer cap esport (he mirat d'altres però o no m'agraden o cauen molt lluny de casa meva) quins exercicis o què puc fer per a estar en forma i no engreixar?
Sara Bujalance

Hola Marta! M'alegro d'haver-te pogut ajudar amb la teva última consulta! Hi ha molts esports que pots fer sense necessitat d'anar a un lloc en concret: pots sortir a còrrer, pots fer rutes en bici, pots patinar sobre rodes, pots ajuntar-te amb amics/amigues i fer una "lligueta" de fútbol, bàsquet o volley a un parc públic, si tens una escola de ball a prop de casa pots ballar... Així que hi ha molts esports per a que puguis triar. Per una altra banda, si t'agrada tant nedar i ho deixes, després ho trobaràs molt a faltar i és una pena que no el practiquis per un problema amb el centre. Potser ara és molt recent aquest problema i està molt "calent", però una mica més endavant, quan la cosa s'hagi refredat, potser valdria la pena arreglar el problema per a que poguessis continuar nedant. Molts ànims, espero que el nou esport que facis t'agradi tant com la natació i que puguis trobar alguna solució per tornar a nedar si et ve de gust! Un petó molt gran!