Aprimar-me
Hola, m'agradaria saber si hi ha alguna manera de que pugui aprimar les cames, perquè ultimament m'he engreixat massa i m'ho noto molt a les cames. Medeixo 1'74 i peso 55 kg. Espero que hi hagi alguna manera, perquè si no crec que començaré a bomitar a veure si funciona, perquè no m'agrada tenir aquestes cames i tan cul, ja que tinc molt poc pit i queda molt malament.
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola noietta :) 9!. La veritat és que amb el pes i l'alçada que tes és impossible que tinguis res gras, ja que el teu pes és més aviat baix. De totes maneres, pensa que no hi ha cap manera d'aprimar una part concreta del cos com les cames, per exemple, i encara menys vomitant. El vòmit NO aprima (si algú que vomita està prim, o està per altres motius, perquè el vòmit no serveis per vomitar), així que no ho intentis perquè no funciona i, molt important, és MOLT perillós per a la salut, tant que hi ha persones que acaben patint una aturada cardíaca a causa de provocar-se el vòmit. L'únic que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, equilibrat i fer esport habitualment. De fet, fer esport és una molt bona manera de treballar el cos, qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar cul i cames sobretot, prova a fer bicicleta, step o patinatge. A part d'això no cal que facis res més. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!