Vull aprimar-me ja!
Hola:
m'agradaria aprimar-me. nescesito que em doneu algun menú per aprimar-me avans que arribi l´estiu. no estic obsesionada i amb dos o tres quilitus de mes que perdes en faria prou. també nescesitaria que em diguessiu quins esports puc fer sense sortir de casa per aprimar panxa i cuixes...
espero que em pogueu respondre aviat, ja que no falta massa per l'estiu^^
apa adeu i moltes gracies!!!
estiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiuestiu
Sara Bujalance

Hola! No cal que facis cap menú o dieta en concret, per mantenir un bon pes només cal que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A casa pots fer exercicis com sèries d'abdominals, sentadilles, flexions i estiraments, però no n'hi ha prou amb això (a més, s'acaba fent avorrit), és recomanable que facis algun esport a l'aire lliure, com bicicleta, còrrer, patinatge... o que vagis a algun lloc per fer algun altre esport que t'agradi, com piscina, ball, bàsquet, etc. Fent esport i menjant equilibrat no tindràs cap problema per estar en un bon pes. Molts petons!!