Possible embaràs?
Hola,
Fa 5 dies ho vaig fer per primera vegada, vam utilitzar preservatiu però així i tot estic preocupada per si podria estar embarassada. Quan ho vam fer i es va treure el preservadiu després de cinc minuts, més o menys, hem va ficar els dits. També, des de que ho vam fer tenc la panxa inflada i tinc dolors, com si m'hagués de venir la regla i no m'ha de baixar fins d'aqui una o dues setmanes, és normal? Estic preocupada, tinc por d'estar embarassada o que alguna cosa estigui malament.
Necessito ajuda, gràcies!
IESP

Hola Mariona!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que si vas utilitzar el preservatiu i no es va trencar, no has de patir per un embaràs. Vau ser responsables, de manera que et demanaria que no et preocupessis.
Respecte a la panxa inflada, podria ser perquè estàs ovulant: això passa els 15 dies abans de la regla i hi ha noies que senten molèsties (inclús més que quan tenen la regla), tot depen de la persona. Podria ser el teu cas?
No et preocupis, i segueix gaudint de les relacions amb el preservatiu i ben tranquil.la ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat