Aprimar
Hola, sóc una noia que li agradaria saber quina dieta hauria de seguir per conseguir el meu pes idel. El pes que haig de tenir per la meva altura.
Medeixo 1,54 i peso 60 Kg, estic al sobrepes, i per això m'agradaria saber que haug de fer per poder arribar els 50 Kg mes o menys.
Tinc 14 anys.
Moltes gracias!.
Sara Bujalance

Hola belieber99! Em sap greu però no et puc dir quin és el teu pes "ideal" perquè això depèn de moltes altres coses, a part de l'edat i l'alçada. També depèn de la constitució genètica, l'estil de vida, l'estat de salut, etc. El que sí et puc dir és que per assegurar-te un bon pes i un bon estat de salut és necessari menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més, encara millor. Fent tot això el teu cos es posarà, de manera natural, en el seu pes "ideal". De totes maneres, si tens dubtes sobre el teu pes és important que vagis al metge i li consultis, ell et podrà orientar més concretament. Molts petons!!