menjar massa saludable
Hola!! jo vull saber, si engreixa gaire menjar 2 peces de fruita per esmorzar , 2 per postres de dinar , 2 per berenar i un iogurt i una fruita per postres de sopar? i gairebé sempre taronges i poma!! perquè passo gana, i penso que la fruita és lo que engreixa menys, però també m'han dit que si es menjar moltes pomes per exemple, també engreixa! em vull aprimar, i fa temps que vigilo amb el menjar i menjo menys del que solia menjar, i a vegades quan porto temps menjant tan saludables em venen "atracons" de menjar porcaries i em penedeixo..., miro les calories de tot, i faig servir els iogurts menys calòrics, he substituït el pernil dolç per pavo, per esmorzar a part de les fruites menjo pa i pavo o atún, però com més puc aprimar? i faig exercici cada dia...
i faig bé de menjar tanta fruita al dia? engreixa molt la fruita? ser que és saludable, però potser tanta cada dia... és massa no? ah i també prenc infusions per aprimar-me i per sentir-me més plena.
Sara Bujalance

Hola! Tots els aliments engreixen, menys l'aigua. Tot i així, la fruita és dels aliments menys calòrics i, a més, són molt saludables. Però menjar només fruita és un error molt gran ja que de la mateixa manera que la fruita és necessària, també ho són altres aliments com els hidrats de carboni (pa, pasta, arròs, patata, llegums, cereals), làctics (llet, iogurt i formatge) i proteïnes (peix, ous, pollastre, gall d'indi, ous, carn, fruits secs i llegums). Menjant només fruita maltractes el teu cos i només aconseguiràs acabar patint ansietat pel menjar, per això en certs moments et venen "atracons". La millor manera d'evitar-los és menjar de tot, variat, repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda). Per tot el que dius crec que l'obsessió pel pes t'està preocupant massa. Sé que deus estar angoixada amb aquest tema i que deus passar moments difícils. El millor que pots fer per evitar que aquesta obsessió es converteixi en un problema gros, com un trastorn de la conducta alimentària, és parlar-ho amb els teus pares. Explica'ls com et sens amb el tema del menjar i el cos i ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!