ajudaaa
holaaaa, bon diaa, volia saber una cosa, que jo i la meva amiga volem saber. No sabem com despilar-nos el xixi,i voliem un consell per no quedar malament davan del novio ajjaja si ens podrieu ajudar i dir-nos maneres siusplau..
Merci, un peto!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs hi ha diferents maneres:
- Amb cera: arrenca el pèl (triga més en sortir) però fa mal. És millor que ho faci un/a especialista en depilació
- Amb fulla d'afaitar: no fa mal, però els pèls poden sortir més durs encara i és fàcil tallar-se
- Crema depilatòria: crema els pèls i no fa mal, però algunes no estan recomanades per la zona del pubis perquè els genitals són molt sensibles.
Per començar, et diria que la millor manera és anar a un/a esteticista i que ho facin bé. Allà podeu preguntar més maneres de depilar-se i consells :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat