petoons...
Holaa! A veure jo ara fa poc he conegut un noi que m'agrada i jo li agrado, i hem quedat ja varies vegades pero el problema es que ell ja ha tingut altres parelles i ja s'ha liat i jo encara no, i tinc por de fer-ho malament o que es noti molt. No se que s'ha de fer ni com i em te una mica preocupada... Ja se que ningu neix ensenyat pero igualment, no es notara molt? I l'ultim cop que vam quedar sem va intentar llençar i jo per por em vaig com apartar va ser el reflex del moment, i ara em senti fatal per havero fet i tinc por del qur passi la propera vegada que quedem... Que puc fer?
IESP

Hola Blanca,
Sóc l'Helen Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, pregunta't si ho vols fer o encara no, si ell vol i tu no, tens tot el dret del món a dir que encara no vols liar-te, ningú pot obligar a ningú a fer algo del que encara no està preparat.
Si et respons que si que vols liar-te amb ell, una cosa que podries fer és dir-li que no tens experiència però que t'agradaria aprendre'n! I així disminueixes una mica l'ansietat de voler fer bé els petons. Un altre consell és que et deixis guiar, si ell ja s'ha liat amb altres parelles, deixa't portar pels seus moviments i ja veuràs que t'ho passes d'allò més bé!
Si et respons que encara no et vols liar amb ell, no et presiones, cada persona té el seu tempo.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico