Tinc un dubte i es importsnt..!
L'altre dia, a l'insti, va venir el noi quem'agrada, ell es ex-alumne,perque ara esta a la uni.. jo creia que l'havia olvidat, pero quan el vaiv tornar a veure... (estava guapisim molt i molt guapo..) em va venir un sentiment extrany... i l'estimo i se que la nostre relacio es imposible pel tema de la edat, i se que si l'estimo altre cop em fare mal i tornare a pasar pel dolor (estapa molt dura..) pero no ouc deixar de parlar amb ell... Algn consell? S' em fa un mon quan pens en ell... Ja no puc mes, l'estimo i l"odio a l'hora.. Ja no se que fer..
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Quan ens enamorem d'algú, és habitaul fer-nos aquest tipus de preguntes.
Però recorda que l'amor MAI ha de ser patiment. Si a tu t'agrada, el millor serà dir-li, ja que sinó no sabràs si ell sent el mateix per tu. Si es dóna el cas que ell només et veu com una amiga, hauràs de replantejar-te si val la pena passar-ho tan malament. I pensa que si el veus poc, serà més fàcil oblidar-te a poc a poc, no?
A més, la vida dóna moltes voltes, i potser en uns anys us torneu a retrobar ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat