urgeeent
Hooola!
Fa uns quants mesos m'estic veient que tinc bastants ulleres. Em diuen que és perquè estic molt cansada.
M'agradaria que em diguei un remei o un consell que no sigui tapar-les amb maquillatge, ja que la meva mare encara no em deixa
Siii us plau necessito joo tenir ullereees!!!
Sara Bujalance

Hola sarii! Si aquestes ulleres et surten per cansanci i/o manca de son, l'únic que necessites és dormir més hores per anar descansada. Procura anar a dormir i aixecar-te més o menys a la mateixa hora, i dormir unes 8-9 hores diàries. Una altra cosa que també t'anirà molt bé és posar-te crema hidratant de contorn d'ulls. Tot i així, pensa que hi ha persones que tenen ulleres de forma genètica, així que les tenen sempre, cansats o no. Si són aquest tipus d'ulleres no hi ha cap remei per treure-les i hauràs d'esperar a poder-te maquillar per dissimular-les. Molts petons!!