Socorrs
Hola, em fa vergonya dir aixó, però crec que soc adicte al sexe, no puc parar de pensar en fer-ho a totes hores...y m'encanta, per mi crec que es un vici...necessitu un consolador perque estic soltera :( pero no li vull dir als meus pares, no és un caprici, hu necessito sino estic de mal humora i insoportable, oficialment...SOC ADICTE AL SEXE!!
IESP

Hola Yanira97!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Quan algú es addicte al sexe, implica que si no en té de manera constant ho passa molt malament degut a l'ansietat. Una cosa és que t'agradi o que hi pensis molt, i l'altra és patir quan no es té en tot moment.
Si aquest és el teu cas, el millor seria visitar un psicòleg, ja que la sexualitat s'ha de viure d'una manera agradable i positiva. Un professional et pot ajudar a tenir una sexualitat sana i a no tenir malestar si aquell dia no has pogut tenir relacions o masturbar-te. Molts ànims!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat