nose si estic ambarasada
el sabado tuve una relacion sexual con mi novio pero el viernes no me tome la pastilla anti beybis i mi novio se corrio dentro de mi... nose si estoy o no lo estoy
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, no puc dir-te si estàs embarassada o no.
A les intruccions d'ús de les pastilles anticonceptives, s'explica què s'ha de fer en cada cas ja que depenent de la setmana, s'ha d'actuar d'una forma o una altra. La propera vegada que et passi (és fàcil oblidar-se algun dia la pastilla) consulta el prospecte i mira les indicacions: potser et diu que t'has de prendre la pastilla oblidada, que utilitzis preservatiu els dies que queden fins que torni a venir la regla, o que vagis al metge directament.
Si veus que aquest mes no et baixa la regla, no dubtis en anar al metge, d'acord?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat