Com puc aprimar?
Hola, m'agradaria que em diguessiu exercicis per fer, estic prima, però les cames les tinc gordes, faig sentadillas i abdominals pero encara aixi tenc "celulitis" i vull eliminar-la abans de l'estiu, i tambe em preguntava alguns exercicis per tenir millor cul.
Moltes gràcies
Sara Bujalance

Hola! Fer sentadillas i abdominals t'anirà bé, però el que millor t'anirà és fer esport fora de casa, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fer bicicleta, step o patinatge t'anirà molt bé per treballar el cos en general, i les cames i el cul en concret. A més d'això, recorda que és important fer una alimentació equilibrada per poder estar en forma. Pel que fa a la cel·lulitis, no hi pensis molt perquè és un teixit adipós que té molt a veue amb el fet de ser dona i tenir estrògens (és tan normal com el fet de que l'home tingui pèl i barba per tenir més testosterona), per tant, la cel·lulitis és algo natural del cos femení, precisament per això és molt difícil treure-la. De totes maneres, si fas una alimentació equilibrada i fas esport, la mantindràs a ratlla. Molts petons!!