Menjar....
Hola guapaa!
Tinc un problema i es que em veig grassa. Peso 62 kilos i medeixi 1,62 m.
El cas es que: dino sola a casa i si tinc gana com si no en tinc, si veig algu m'ho menjo. Les coses que hi ha a l'armari son bolleria industrial: donuts, galetes, crossans etc. I a la nevera hi ha enbotits i altres coses. No se que fer esque he parlat amb la meva mare iper dirli si puc sortir a correr o fer esport i no em deixa. No vui acabar com ella... Esta molt gorda!!
Sara Bujalance

Hola anonima independentista de barna! El teu pes està bé, quedat tranquil·la per això. A part d'això, el millor que pots fer per no acabar menjant i/o picotejant és fer 5 àpats al dia. És molt important que esmorzis bé i tornis a menjar a l'hora del pati, així quan arribis a casa, amb el dinar ja en tindràs prou. Una altra cosa que pots fer per intentar evitar el picoteo és NO intentar "prohibir-te" mai cap aliment, ja que com més intentis evitar-los, més ganes tindràs de menjar-ne. Els aliments com la bolleria, embotit, etc els podem menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne. Torna a parlar amb la mare i insisteix, sobretot, en el que et passa amb el menjar i amb com et sents respecte al menjar i el pes. Demana-li que no compri tanta bolleria industrial ni embotit, només unes quantes coses. Demana-li també si et deixa apuntar-te a algun lloc per fer esport, vigilat per professionals, com fer un curs de natació, ball, bàsquet...etc., ja que no et deixa sortir a còrrer. I una altra cosa que també estaria bé és trobar a algun altre familiar que et pugui fer companyia a l'hora de dinar, avis, tiets, cosins, etc. Molts petons!!