és molt urgent
l'altre dia vaig entrar per primer cop a una pàgina pornogràfica i quan i vaig entrar em vasortir un anunci del govern fraces ( ja que en aquests moments estic a franca ) diguent-me que havia de pagar uns diners de multa i que es quedaven les meves dades i que els arxius del meu pc quedarien encriptats i també que em surtiria aquell missatge d'espam.Però la cosa esta en que no tinc ninun arxiu encriptat i no m'ha tornat a sortir aquell espam. I ara no se si a sigut algú que m'ha enganyat o que és de veritat. em podeu ajudar siusplau, se que no us enarregeu d'aquestos temes però no se a qui mes acodir.
IESP

Hola Arale!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que no se dir-te si es tractava d'un missatge real o era una broma. El fet que no t'hagi tornat a sortir, indica que segurament no és real.
De totes maneres, has de saber que veure pornografia és legal a partir dels 18 anys, ja que s'enten que algú ha de ser madur per entendre el que hi succeeix (la pornografia és ficció, no reflexa la sexualitat real).
Si tens oportunitat, pregunta a alguna persona francesa que coneguis, de confiança, sobre el tema, ja que potser a França tenen més control sobre això (aquí, a Espanya, es vigila ben poc qui accedeix a continguts pornogràfics)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat