cel.lulitiiiiis!!!
holaaaa tinc 15 anys i madeixo 1'77. No hem veig massa prima però tampoc gorda i nomès vull saber si aquest pes esta be per mi, tenin en compte que jugu a basquet.
tambe voldria saber si puc fer algo per treure cel.lulitus dels glutiissss siusplaaau!!!
gràciessss
Sara Bujalance

Hola adolescent5! No has escrit quin és el teu pes, però sempre i quan et trobis bé, mengis de tot, equilibrat i facis esport com ja en fas segur que està bé. Pel que fa a la cel·lulitis, no hi ha cap manera de treure-la definitivament perquè és un tipus de teixit adipós que surt en el cos de la dona pel fet de tenir hormones femenines (és igual que el fet de que els homes tinguin barba i pèl per tenir testosterona). Pràcticament totes les dones en tenen i el millor que pots fer és acceptar que forma part de l'anatomia femenina. Tot i així, el que pots fer evitar que en surti més i poder-la reduir una mica és menjar bé, fer esport, beure molta aigua i hidratar-te bé la pell. Molts petons!!