no se que em pasa
hola!!! fa 4 mesos que estic amb el meu novio y en fa 2 que em trobo molt marejada y e perdut la gana, la regla desdé que estic amb ell sol ma vingut durant 2 mesos. de ves en cuants utilitzem condó y de altres no. Nesessito ajuda perquè no se que em passa; y em fa molta cosa anar al ginecoleg. qui em pot ajudar que esuna nesesitat urgent.
IESP

Hola sofia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. M'agradaria transmetre't dues coses: en primer lloc, els marejos, la gana i la regla irregular, pensa si has canviat algun dels teus hàbits alimentaris, has deixat de menjar quelcom o has començat a menjar alguna cosa que no menjaves? Potser estàs baixa de ferro o potser tens un punt d'anèmia.
El millor seria que anessis al metge i li comentessis tot això que ens expliques, ell podrà avaluar millor la situació.
En segon lloc, que a vegades utilitzeu condó i a vegades no, no val, i no funciona. El preservatiu l'heu d'utilitzar SEMPRE per evitar un embaràs no desitjat o una Infecció de Transmissió sexual. Per tant, per evitar-te el mal tràngul de pendar que potser estàs embarassada el millor és utilitzar el preservatiu!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico