:(
FA temps que em tallo i ara he comensat a vomitar... nomes ho saben 5 persones i 4 d'elles es preocupen molt per mi... que podria fer? li volen dir a la meva mare pero no estan segures per si despres hi ha problemes a casa meva.. jo no vull que ho facin pero insisteixen molt..
Sara Bujalance

Hola Directioner_love! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino que ho deus estar passant molt malament. Aquestes 4 persones que estan preocupades per tu fan bé de voler dir-li a la teva mare. És imprescindible que la teva mare sàpiga que t'està passant per a que et pugui ajudar com necessites. Tu no tens la culpa del que t'està passant i la teva mare vol saber els problemes que tens per poder ajudar-te en tot el que puguis. El millor que pots fer és dir-li tu directament a la teva mare, i com abans ho facis millor. Si veus que tu no pots, aleshores pots demanar-li als teus amics que hi parlin ells amb la teva mare. Ànims i molts petons!!