lubricant
encara no ho hem fet mai...ella diu que la primera vegada ha de ser especial...i que li agradaria utilitzar lubricant tipu durex o...jo li dic que perque? si potser no cal...que probessim primer...(no tinc res en contra contra el lubricant, pero clar...qui el va a comprar?)
doncs aixo...quins avantatges i incovenients te usarlo o no?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el lubricant serveix per facilitar la penetració, i no té res de dolent utilitzar-lo. Però també és cert que si tu lubriques bé (amb el fluxe vaginal), el lubricant no seria necessari.
Si a tots dos us ve de gust utilitzar-lo (per a que sigui més fàcil que entri el penis la primera vegada) no hi ha cap problema! El podeu comprar en un supermercat, on hi ha la secció dels preservatius. Si ell és qui té més ganes d'utilitzar-lo, potser no li fa cap vergonya anar a comprar-lo, no?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat