tinc por
Hola! Mira queria comentarte una cosa.. tinc tretze anys i el meu novio ja em va masturbar a mi, pero yo tinc por de que ell ara em deixi o algo semblant per no donarli el que ell busca pot ser ajudam siosplau
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per què hauria de deixar-te? En el sexe hem de guiar-nos pel que sentim i pel que ens ve de gust, sense pressions, si tot just esteu començant a conèixer-vos a nivell sexual, no cal que correu. Si ell ja t'ha masturbat a tu, fantàstic, potser una altre dia et ve de gusta acaronar el seu cos a tu, però no ho has de fer si no vols.
Si ell marxa perquè no vols fer segons què, el problema serà seu, no teu! No has de sentir-te forçada a fer RES que no vulguis fer, encara que l'altre sí que vulgui.
Una abraçada molt forta, i sobretot valora't, estima't i no deixis que ningú et faci sentir que has de fer res que no vols fer.
Helena Angel @HelenaAL