GANA
Holaa.
Doncs mira, el meu problema es que tinc gana a totes hores i m'agradaria saber que puc fer per reprimir aquesta gana.
Percert si medeixo 1,60 i peso 55 estic gordaaaaaaaaaa?
Sara Bujalance

Hola Anonimetus! El teu pes està bé! Ni de conya estàs grassa! Pots estar contenta amb el teu cos. I pel que fa a la gana, no l'has de reprimir, l'has d'escoltar! Quan tenim gana és perquè el cos necessita nutrients i això, sobretot en algú com tu que estàs creixent, és fonamental per la salut!. No intentis reprimir la gana, només aconseguiràs transformar-la en ansietat i acabar picotejant. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats( 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent tot això no cal que facis res més. Molts petons!!