Genitals i pits a l'hora de fer sexe....
Em fa molta vergonya diru... ningu ho sap, nomes jo. tinc els llabis(genitals) algu gran, no son macus de vista (no em fan mal ni res per lestil), i tinc els pits grans... però el que em falla es la "aureola" allo que envolta el mugro... que es massa gran.
el cas es que estic comensant a surtir amb un noi, i si la cosa va bé dons tinc por que per culpa de tot aixo em rebutgui o que senrigui de mi... o que pensi ai quin fastic..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament ell no pensarà res de tot el que ens estàs dient. Probablement penses que ho dirà perquè és el que penses tu quan et veus.
Has d'estimar el teu cos, amb els pits i els mugrons grans, i els teus llabis genitals siguin com siguin! Cada cos és diferent i no podem voler tenir el mugrons, els genitals, els pits o el cul com la model de torn que surt en un anunci de roba interior. El teu cos és preciós sigui com sigui i t'has d'enamorar d'ell!
Quan la teva percepció del teu cos sigui positiva probablement deixaràs de dir-te coses tan lletges com les que et dius ara... Valora't i estima't!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL