Siusplau ajudeu-me..
Hola, soc una noia de Lleida i tinc 14 anys. Aquests dies estic molt preocupada per el tema de l'alimentació...Ultimament no vull menjar perquè tinc molta por a engordar-me..Però no entenc perquè tinc aquesta mania,perquè jo no estic gorda ni molt menys..pero bff, al principi vaig començar no volen menjar per aprimar-me pero ara ja no tinc mai gana i ja no ho faig expressament...HE agafat anemia, i doncs no em trobo massa bé..em marejo sobint i casi sempre estic malalta amb febre i mal de panxa. Siusplau, necessito una resposta:( Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! És molt important que mengis tot i no tenir gana. Fes un esforç i ja veuràs com a mida que vagis menjant et vas trobant millor i tot torna a la normalitat. Per aconseguir-ho amb més seguretat parla amb els teus pares sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te millor per dins per estar millor per fora. També és necessari que et duguin al metge de cara a que et miri tot el tema de la febre, els mareigs, mal de panxa, etc. per si necessites algun tractament per trobar-te millor. Molts petons!!