si em quedo embarassada
Hola, tinc 15 anys, si em quedo embarassada a aquesta edat el meu xicot podrà anar a la presó?
I si els meus pares ho denuncien tot i que el es faci responsable d nostre fill, anirà a la presó?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, gràcies per utilitzar el consultori!
En segon lloc, la teva parella aniria a la presó depenent de la diferència d'edat entre tu i ell i les circumstàncies dels fets.
En la consulta en dones molt poca informació i sembla un tema força delicat, per a tu, per al teu xicot i per a la teva família. L'únic que ens agradaria transmetre't és una pregunta: per què has de quedar-te embarassada amb 15 anys? Si vols mantenir relacions sexuals amb penetració heu d'utilitzar preservatiu, és senzill i a més també us protegeix d'Infeccions de Transmissió Sexual.
Un fill no és un caprici, serà una personeta que dependrà dels teus recursos econòmics i personals durant molts anys de la teva vida, amb 15 anys podries fer front a tot això?
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL