Dubte sobre relacions
Hola,
Sóc una noia que té 15 anys i fa 2 mesos que estic sortin amb un noi que té 3 anys més que jo però ens coneixem de tota la vida. I el que em preocupa es que ell algún dia vulgui tenir relacions sexuals i jo no se si encara estic preparada. Algun consell sisplau?
Merci.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Si ell vol tenir relacions sexuals i t'ho transmet i en parleu, serà fantàstic però això no significa que tu hagis de dir que també vols tenir-ne ara, potser encara no vols tenir relacions sexuals amb penetració, potser no vols penetració però sí que t'agradaria començar a descobrir la sexualitat compartida i ensenyar-li com t'agrada que t'acaronin els genitals i aprendre com li agrada a ell, i poc a poc anar coneixent el cos de l'altre i el propi... o potser encara no vols ni començar a jugar amb el cos de l'altre. Qualsevol opció que vingui de tu serà vàlida.
El que no pots oblidar mai és que MAI, NINGÚ pot pressionar-te a tenir relacions sexuals, la decisió ha de ser teva i compartida, si un dels dos encara no vol, l'altre ho ha de respectar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL