novio!!
Hola tinc un problema,el noi que m´agrada a començat a sortir amb mi ,el problema es que els seus pares son peruans (encara que ell es molt blanquet de pell),anem al gra,no se com dir-li a la meu pare ya que no l´hi agraden molt els peruans pero es que m´agrada molt i molt,la meva mare ja ho sap pero tampoc l´hi fa molta gracia
PD : se que no m´explico molt be...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. T'expliques fantàsticament!! Sovint toparem amb prejudicis, sobretot culturals, no podràs controlar la reacció ni del teu pare ni de ningú.
Si tot justa acabeu d'iniciar aquesta relació el millor és que et donis un temps per veure si va en serio i si us enteneu com a parella. Un cop hagi passat un temps prudencial i vegis que es porta bé amb tu, que no és gelós, que et tracta bé i que no et controla, aleshores potser et pots plantejar que els teus pares el coneguin. Si és bona persona ho veuran i ho percebran, al marge de si és peruà, xinès, portuguès o català.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL