Embarasada o no?
Hola, dons voldria saber si puc estar embarassada o no. Ahir vaig tenir relacions sexuals amb un amic i a l'hora de masturbarme nose si tenia algo de esperma als dits i em va masturbar. El condó no es va trencar ni res ho vaig comprovar perfectament però mestic menjan el cap moltissim perque penso que estic embarasada i em poso molt nerviosa, ajuda siusplau.
La regla no em bé desde fa 1 mes i tinc molta por.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si vau utilitzar el preservatiu com cal i el vas comprovar no ha d'haver risc d'embaràs. Com s'utilitza el preservatiu com cal? Doncs utilitzant-lo en tot moment en el que hi hagi contacte entre els seus genitals i els teus, és a dir, que en tot moment en el que hi hagi contacte genital amb genital hi hagi el preservatiu posat. Si no s'utilitza així hi ha probabilitat d'embaràs per mala utilització, molt baixa probabilitat però n'hi ha.
Si fa un mes que t'havia de venir la regla, no et ve, i normalment et baixa de forma molt regular, has de fer dues coses: en primer lloc, estar més tranquil·la, quan més nerviosa estiguis més tardarà en baixar-te, en segon lloc, si et vols quedar més tranquil·la fes-te una prova d'embaràs, però segurament donarà negatiu perquè pel que ens expliques vau utilitzar preservatiu correctament i el vas comprovar en acabar.
Per tant, en conclusió: calma't, relaxa't i baixarà!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL