Necesito consell...
Hola adolescents!
Tinc 15 anys i peso 66 quilograms, faig 1'67 d'alçada i voldria saber si estic en el meu pes ideal, ja sé que depèn de més coses però arribo a tenir sobrepès? En un temps m'he aprimat 10 quilos, tot i haver-ho fet, no em sento còmode amb mi mateixa.
També voldria que m'informéssiu sobre dietes que podria fer perquè m'agradaria aprimar-me més.
Moltíssimes gràcies! Petons :)
Sara Bujalance

Hola! Estàs bé! NO aprimis més, NO ho necessites! Si aprimes més pots tenir problemes de salut MOLT seriosos!! La única cosa sobre dietes que has de saber és que per mantenir un bon pes és necessari menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més perquè res més funciona realment. Trobaràs moltes dietes "miracle" amb les que baixes de pes ràpid, però després el tornes a guanyar també ràpidament. El que necessites realment és reforçar la teva autoestima, per això no et trobes bé tot i haver aprimat, perquè no és un tema del pes, sinó de l'autoestima. Valorat positivament, no t'obsessionis amb el físic i acceptat tal i com ets, tot això és fonamental per trobar-se bé. Molts petons!!