ns
Hola!
mira, fa un temps, amb el meu novio, vam fer allo i vaig tenir orgasmes, i em va encantar. Pero fa 2 setmanas k ens hem separat, i jo en vul tenir mes. k faig? em masturbo? pero no se com....
em pots ajudar porfi???
mersi
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! La masturbació femenina és una de les consultes més freqüents que tenim en el consultori d'Adolescents.cat, per tant, sembla que és un tema que us interessa, i a nosaltres ens encanta!
La masturbació no només et pot ajudar a tenir orgasmes, la masturbació és una forma de conèixer millor el teu cos. Saber quina estimulació t'agrada, de quina manera, amb quin ritme, quina pressió, etc...
Les persones tenim moltes parts del cos que ens poden proporcionar plaer, però en concret, les dones tenim una part del cos que la única funció que té és la de proporcionar plaer, aquesta és el clítoris. LA millor forma per a la masturbació femenina, o la més comuna, és amb l'estimulació d'aquesta zona del cos.
Per a aquest motiu és molt important que en primer lloc, coneguis bé els teus genitals, on està cada part i quina forma tenen. Després acaronar el voltant de la zona del clítoris, fent rodones, tocant directament el clítoris o acaronant els seus volntats, de dalt a baix o fent rodones amb el dit. I anar coeixent el teu cos poc a poc.
Esperem que aquests consells ajudin a que et coneixis més a nivell corporal.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL