El meu cos...
Hola:)
Jo sóc una noia que tinc 16 anys i peso 50/51kg i medeixo 1'63 d'alçada. El meu problema és que aquest any he començat a fer atletisme i jo quan practico un esport (com abans patinatge) les cuixes se'm fan grans en vens d'aprimar-me! I jo em veig les cuixes grans... Quq puc fer perquè no em creixn tant les cuixes? Es que també m'agrada molt menjar i és impossible que pugui deixar de menjar :')
Sara Bujalance

Hola Anònima! Per molt esport que facis les cuixes no creixen tant, al contrari, queden més dures i definides. Si estan creixent té a veure, més probablement, amb el fet de que estàs creixent o, simplement és una paranoia teva perquè amb el pes que tens és impossible que tinguis cap part del cos massa voluminosa. Així que quedat tranquil·la, no t'obsessionis i no tinguis por de menjar, ja que en edat de creixement i fent esport el més normal i saludable és que tinguis gana! Escolta el teu cos i si tens gana, menja! El que has de fer per assegurar-te un bon pes, com el que tens, és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. Molts petons!!