URGENT! Cada minut compta!
Hola, doncs mira, el que passa és que al principi de curs va venir un noi al insti "supermajo" que i tal. Unes amigues meves i jo ens vam fer molt amigues d'ell. Al cap d'un temps, vam descobrir que havia patit "bullying" a l'altre institut i que patia bulímia. No sé com, però ho vam solucionar parlant amb els adults. Ara però, al cap de mig any, hem descobert que ho continua fent i els seus pares i professors ho sospiten. L'anaven a portar a un centre de trastorns alimentaris, però al no tenir infrapès no l'han portat. Ell per res del món vol que ho diguem, però el que vull és que ho reconeixi ell. Va dient: No els vull decepcionar, deixeu-me dues setmanes i paro, no vull tornar a començar des de el principi... Però porta amb això des d'agost! Jo el vull ajudar, que puc fer?
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola Selenita! Gràcies per compartir amb mi la preocupació sobre el teu amic, es nota que ets una bon amiga. És natural que el teu amic tingui por de dir-li als pares el que li està passant, però tot i així és fonamental que els hi expliquis perquè necessita la seva ajuda per sortir-se'n. Recorda-li que ell no té la culpa del que li està passant i que els seus pares i professors no se sentiran decepcionats, al contrari, el consideraran valent pel fet d'explicar-los. El que pots fer és dir-li que hi intenti parlar ell sol i, si no pot, dir-li que el pots ajudar acompanyant-lo o parlant-hi tu amb els seus pares directament. El més important és que els seus pares ho sàpiguen, si dona el pas ell millor, si ell no pot, fes-ho tu parlant amb els seus pares o professors. Molts petons!!