Estic grassa?
Hola, tinc 12 anys medeixo 1´53 i peso 55kg. Estic grassa? Esque tinc panxa i la part del muslo molt gran. Què puc fer per aprimar-me??
Sara Bujalance

Hola NenetaOnak! No t'amoïnis pel pes que surt a la bàscula perquè el pes depèn de moltes coses a part de l'alçada, també depèn de la constitució genètica, l'estil de vida, l'estat de salut, l'esport que es fa... A més, estàs creixent i el teu cos encara ha de fer el canvi, així que tingues paciència i dóna-li temps al teu cos per desenvolupar-se. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si pots fer-ne més, encara millor. Motls petons!!