Estic feta un liooo!
Estic sortin amb un noi pero nose si seguir perque veig que ell va molt enseriu o es ho que demostre, demostre que m'estima moltisim i nose si jo l'estimoo tant com ell a mi i nose realment si l'estimoo o m'agrada i nose com saberuu, necesitu saber si continuar o no necesitu saber el que sentu i nose com esbrinaru estic feta un liooo, TINC POR de pillarma i que hem tornin a fer malTT.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori d'Adolescents.cat!
En la teva pregunta detecto diverses coses, per un costat estàs en un moment on no saps si seguir o no amb aquest noi, perquè ell et demostra que t'estima moltíssim i tu no saps si l'estimes igual que ell a tu. Al final de la consulta comentes que tens por de pillar-te i que et tornin a fer mal.
En les relacions de parella no es tracta de competir i veure qui estima més a qui. El que hauries de valorar és si amb ell estàs a gust, si et fa sentir segura, amb confiança, si us respecteu l'un a l'altre i si t'agrada com a persona i com a parella. Un cop et contestis tot això deixa de comparar qui estima més a qui i intenta gaudir dels moment que compartiu.
Però què passa si et tornen a fer mal? Al llarg de la vida tindràs situacions que seran doloroses, ruptures, desamors, desenganys, traicions, i no només per part de parelles sinó també per part d'amistats, si això és així deixaràs de tenir amigues o amics? Segurament no, perquè t'ho passaràs bé, riuràs, et divertiràs i aprendràs.
Gaudeix del dia a dia, una vegada em van dir: si només vius en el passat o només vius en el futur, deixes de viure en el present, i en el present som el que som pel nostre passat però també podem actuar per canviar el nostre futur. T'animem a viure el teu present!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico