ENAMORADA DESDE FA 5 ANYS D'EN GERARD
Hola em dic Irene!
Ja fa temps, MOLT DE TEMPS que estic enamorada d'en Gerard...
Va ser a l'estiu del 2009, el 24 de Juliol l'últim dia que el vaig veure. Jo tenia 10 anys i ell...mai ho he sabut.
Estàvem de vacances d'estiu a Tarragona, concretament a l'Ametlla de Mar, ell va alquilar un pis allà, i el primer moment en que el vaig veure em va agradar.Portava una samarreta lila amb lletres de colors, uns pantalons pirates grisos, tenia el cabell a lo Justin Bieber antic però una mica més llarg i tenia una germana més o menys de la seva edat...
Cada dia que pasava amb ell, m'enamorava més i més i més...a la platja, a la nit quan ens assentavem als bancs i parlàvem, de passeig, les tardes junts, aquell dia que estàvem a la piscina i ens vem començar a esquitxar...TOOOT! Fins que es va anar:(
No vaig poder comunicar-me amb ell per cap mitjà...
Portu 5 anys buscant-lo pel facebook, twitter, instagram, ask, TOTES LES XARXES SOCIALS, I RES:(
Perfavor, ajudam a trobar-lo! Podria ser el meu princep que mai he tingut!
AQUEST ÉS ELL I L'ALTRA MOCOSA SÓC JO AMB 10 ANYS:
-https://twitter.com/irene_bcn00/status/449646154951585792/photo/1
-pic.twitter.com/vwc2pfnRSR
Elena Crespi

Hola Irene, com que també has escrit aquesta consulta al consultori de psicologia, la nostra companya Elisabet Aulet ja t'ha contestat. Aqui tens la seva resposta:
"Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc la teva il.lusió i el teu gran esforç en cercar-lo, ets una lluitadora! Espero que el puguis trobar...Si ho aconsegueixes, enhorabona! Si no ho aconsegueixes, et diría que a la vida no hi ha només una persona destinada per nosaltres, sinó que n'hi ha moltes i en podem trobar diferents en moments diferents de la vida. Hem d'estar oberts a diferennt i nova gent, cadascú ens pot aportar coses molt interessants!
Eli Aulet - www.interpersonal.cat"