Soc Gay...
Hola,Tinc 12 anys i soc Gay,els meus amics sem enriuen de mi.Per que es creiesin que no ho soc em vaig follar a la meva cosina i ho vaig gravar.Ho vaig enviar al meu amic i ara ho te totom.Si ho vaig fer sense condó pot estar embarasada???Si tenim un fill pot sortir amb problemes?Siusplau responeu
Elena Crespi

Hola Hush,
Doncs primer de tot: tema prevenció: si no vau utilitzar el preservatiu evidentment hi ha risc d'embaràs, per tant, us recomano que aneu a visitar la tarda jove del vostre CAP ( Centre d'atenció primària) perquè us guiïn.
Sobre el tema dels vídeos: és important que vegis que tot allò que enviïs pot acabar en mans de qui menys desitges... suposo que has sentit parlar del sexting.
Pensa que no has de demostrar res a ningú. Si ets gai, no és cap problema però potser la gent del teu voltant necessitarà una mica de temps er assumir-ho. Però és quelcom totalment normal. Per tant, deixa temps als altres per assimilar-ho...
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @Tarongesenceres