Pes i alimentació
Bones!! peso 50 kg i faig 1.51 d'alçada, com estiici????? me daprimar oi???????:(( com u faig?:'( tinc molta cuixa i la panxa una mica en fora pero llisa............. tot es va al cul i les cuixes.....
Sara Bujalance

Hola andreea28! Pots estar tranquil·la perquè el teu pes està bé, no necessites aprimar res! El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. De fet, fer esport t'anirà molt bé per treballar tot el cos, incloses la panxa, el cul i les cuixes. A part d'això no cal que facis res més. Pel que fa al cul i les cuixes pensa que el cos natural d'una dona implica tenir cul i cuixes, de la mateixa manera que els homes per ser homes tenen més esquena i pèl al cos. O sigui, tenir cul i cuixes és femení i natural. Molts petons!!