estic grassa
Hola necessito ajuda. Tinc 13 anys , medeixo 1,60 m i peso 53 kg. El que pasa es que no puc evitar menjar pero cada vegada va a mes. Faig tennis als dissabtes pero tot i aixi segeuixo augmentant de pes que pic fer?
Sara Bujalance

Hola anonima 100%! Pensa que guanyes pes perquè estàs creixent, no engreixant. Si amb 13 anys no guanyessis pes voldria dir que no estàs creixent i això seria un problema gros perquè tindries l'aspecte d'algú de 13 anys per tota la vida!. A més, el teu pes està bé, no t'has d'amoïnar perquè no has d'aprimar res!. Per assegurar-te un bon pes només cal que mengis variat, equilibrat i que continuis fent esport com en fas. I, molt important, no intentis evitar el menjar. Menjar és fonamental per sobreviure i tenir gana és saludable. Intentar aguantar la gana només et portarà a tenir ansietat pel menjar i acabar picotejant, així que fes cas de la gana i menja! Molts petons!!